به نیاز کارخانه خوش آمدید

مزایای نیاز کارخانه

 
مزایای تبلیغات در سایت تخصصی نیاز کارخانه

در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایت تخصصی نیاز کارخانه دارای امتیازات خاص خود می باشد:

1. کاربران این سایت دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند.

2. وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایت، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.

3. به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی ها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

4. امکانات ثبت و مدیریت آگهی ها نسبت به سیستم های مشابه، بسیار جامع تر و در عین حال با کاربری آسان تر طراحی شده است.

5. کاربر در این سایت کلیه آگهی های ثبت شده خود را یکجا مشاهده می کند و می تواند آنها را به آسانی بروز رسانی نماید.

6. هر کاربر دارای یک صندوق پیام شخصی در این سایت می باشد که از طریق آن به راحتی با بازدید کنندگان آگهی های خود ارتباط برقرار می کند.

7. این سایت علاوه بر امکانات درج آگهی، جهت افزایش اثربخشی آن، مشاوره و راهنماییهای جامعی نیز به کاربران خود ارائه مینماید. 

8. با برخورداری از یک موتور جستجوی معنایی بسیار پیشرفته داخلی، بهترین و نزدیکترین نتایج جستجو را به کاربران خود ارائه می دهد.

مزایای آگهی های ویژه و ستاره دار نیاز کارخانه

سیاست این سایت بر افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغ در راستای رونق بخشیدن به کسب و کار شما است. مشتریانی آگهی های ویژه و ستاره دار از مزایای ذیل بهره مند خواهند گردید.

  1. داشتن لینک در کلیه صفحات پر بازدید و بویژه مرتبط با موضوع آگهی . بیشترین تلاش ما در ارتباط مفهومی محتوا است که تاثیر قابل توجه در افزایش رتبه وبالا آمدن در موتورهای جستجو دارد.
  2. حتی اگر یک آگهی ویژه داشته باشید. سایر آگهی های رایگان شما  نیز در همان صفحه دارای لینک خواهند بود.
  3. تعداد ستاره آگهی و میزان بازدید واقعی از آن امتیازهایی است که آگهی شما کسب می کند. این امتیازها فرصتی رقابتی برای رونق بخشیدن به کسب و کار شما را ایجاد می کند. امتیاز بالاتر برابر فرصتهای بیشتر است.
  4. این سایت در مقاطعی با مناسبت های خاص برای آگهی های دارای امتیاز بالا امکانات خاص مثل ایمیل مارکتینگ و پیام کوتاه ارائه می کند.
  5. بازدید کنندگان به آگهی ویژه و دارای امتیاز بالاتر بیشتر اعتماد می کنند چرا که شما با اطمینان به محصول و خدمات خود حاضر به پرداخت هزینه تبلیغات و عرضه گسترده تر آگهی خود گردیده اید.
  6. آگهی های ویژه و دارای امتیاز بالاتر فرصت حضور و نمایش در صفحه اول سایت به صورت متناسب را دارند.
  7. آگهی های ویژه در نتایج جستجو امتیاز بالاتری کسب می کنند و فرصت حضور در هزاران صفحه این سایت را پیدا می کنند.
  8. برای آگهی های ویژه امکانات و تمهیدات خاصی برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و تعداد بازدید بالاتر در نظر گرفته شده است.