به نیاز کارخانه خوش آمدید

داستان شیرین موفقیت یک برند بستنی در چین

داستان شیرین موفقیت یک برند بستنی در چین 
در شهر بیجین ،کشور چین ، بستنی فروشی یامیلانو بین مردم بسیار معروف شده است . اکسا که در صنعت الکترونیک فعال است و در سنگاپور تحصیل کرده و سفر های تحقیقاتی به اروپا داشته است ادعا می کند : " بافت بستنی دست ساز خیلی نرم تر و تازه تر است  و شیرینی کمتری دارد ، خصوصا نسبت به مارک های دیگر."
در چین با وجود معروف بودن دسر بستنی ،خیلی ها بعضی از طعم های بستنی را زیادی شیرین ارزیابی میکنند . این مسئله باعث شده بازار خوبی برای برند های  بستنی سازی ایتالیایی همانند یامیلانو در چین به وجود بیاید . 
کمپانی یامیلانو ادعا دارد تمام عناصر در بستنی آنان طبیعی است و بدون نگهدارنده ها و رنگ های مصنوعی عرضه می شود. 
" اولین شعبه خود را در سال 2012 در قسمتی از بیجین باز کردیم . در آن زمان میدانستیم بازار ممکن است برای این چنین محصولی آماده نباشد ، در آن زمان مشتری ها توجهی به برند ها نداشتند . ولی این مسئله حالا تغییر کرده است . مردم حالا مارا می شناسند و به کیفیت متفاوت بستنی اروپایی آگاه هستند " 
امروزه مشتری ها وقتی به دنبال بستنی باکیفیت می روند، محصول سالم تری را خواستاراند . 
کمپانی یامیلانو خیلی سریع وارد بازار چین شده و عناصر مورد نیاز خود را از ایتالیا وارد میکند .
"ما معتقدیم با این کار بستنی حاصل تازه تر می ماند و طعم بهتری می دهد " 
مخاطبان پروپارقرص این محصول بانوان جوان چینی هستند که به تناسب اندام و سلامتی بسیار اهمیت می دهند .این برند مطرح همچنین بستنی میوه ای و بدون شکر برای مخاطبان معرفی کرده است تا نیاز بانوان جوان به دسر های سالم تر را پاسخ گوید .
 
alt