به نیاز کارخانه خوش آمدید

داستان موفقیت بستنی ارگانیک

 مزرعه ی رابرت و شانون که جهت تولید بلوبری در سال 2001 تاسیس شد، خیلی زود به مزرعه ای برای تولید انواع محصولات ارگانیک تبدیل شد . 
هدف این شرکت تولید محصول ارگانیک با کیفیت بوده است و حالا بعد از هفت سال ، شرکت oob  متخصص تولید میوه های ارگانیک  و همچنین تولید کننده بستنی ارگانیک در نیوزیلند است .
"با وجود رشدی که شرکت داشته است ولی همچنان به فلسفه ی کاری خود ، تعهد و ارزش گذاری خود نسبت به غذای ارگانیک پایبند است "
تمام محصولات میوه ی شرکت oob در مزرعه اصلی که در اوماها قرار دارد تولید نمی شود ، از آن جا که غیر ممکن است در تمام فصول سال انواع میوه ها را پرورش داد ، پس جهت تولید انواع میوه ها در تمام فصول این شرکت با مزرعه های دیگر در کشور های مختلف همکاری می کنند تا میوه های ارگانیک و سالم را در اختیار مشتری خود در تمام فصول سال قرار دهد . 
"برای ما اهمیت روی چگونه رشد کردن است نه کجا رشد کردن "
علت تاکید این شرکت بر روی محصول ارگانیک ، باور آن هاست که معتقدند می توان استفاده از محصولات ارگانیک که سالم تر هستند را عمومی تر کرد و با کیفیت و مزه ی عالی جایگاه محبوبی برای این نوع محصول ایجاد کرد. حقیقت این مسئله که محصولات ارگانیک برای انسان همین طور برای محیط زیست مناسب تر هستند نیز در این خط کاری بی تاثیر نبوده است. 
مشغله ای که ابتدا تنها افراد خانواده را درگیر کرد، در نهایت به یک تیم کاری با بیست و هفت نفر علاقه مند به کار در صنعت ارگانیک از برداشت کننده محصولات در مزرعه ها تا متخصصان بستنی رسید. 
 
شعار های شرکت 
"امانت" 
در همه ی کار هایی که انجام می دهیم سعی میکنیم امانت دار باشیم تا مصرف کنندگان به ما اعتماد داشته باشند .
"تنوع"
ما خوشحالیم که یک سازمان بزرگ و یکپارچه نیستیم . ما اختلافات عقیده و دیدگاه هایمان را می پذریرم و واقف هستیم هر کدام در قسمت بخصوصی قدرتمند هستیم . 
"اشتیاق"
این کسی هست که ما هستیم . ما انسان هایی هستیم که به گسترش غذای ارگانیک علاقه مندیم . هدف و انگیزه ی ما غذای با کیفیت ، تنوع و مزه ی عالی است .
"تعهد" 
ما متعهدیم که با افراد متخصص کار کنیم برای جامعه و خودمان . 
 
alt