به نیاز کارخانه خوش آمدید

انواع جک پالت

 

جک پالت ها انواع مختلفی دارند که بعضی از مدل های اینجا آورده شده است:alt
جک پالت استاندارد: با هدف انتقال دستی
مطلوب و حرفه ای بار در مسافت های کوتاه در
انبارها و همچنین کارخانه ها طراحی شده اند. 
 قابل اعتماد، محکم، مقاوم در چرخش به خاطر
کیفیت بالای آهن استاندارد آلمانی WANGER
که با سیستم رنگی که دارد بهترین کیفیت
پوششی و رنگ آمیزی را دارند.
همه نقاط محوری گریس کاری شده اند
که این امر مانورپذیری عالی را برای حمل بدون تلاش تامین می کند. عمر طولانی مدت نیز از ویژگی های مطلوب جک پالت هاست.







جک پالت با شاخک بلند:
شاخک جک پالت ها از لحاظ طولی تنوع دارد مانند ۸۰۰، ۹۰۰، ۱۰۰۰، ۱۱۵۰، ۱۲۲۰، ۱۵۰۰، ۱۸۰۰، ۲۰۰۰، ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ میلی متر طول و عرض هر جک پالت ۵۲۰، ۵۴۰ و ۶۸۵ میلی متر و حداکثر ظرفیت بار ۳۵۰۰ کیلوگرم است. البته جک پالت ها در داخل کشور این چنین تنوعی را ندارند.





جک پالت حمل اجسام دوار:
این جک پالت ها برای انتقال اجسام دوار و چله های رولی و دوار ریسندگی طراحی شده اند که چارچوب گالوانیزه با پمپ هیدرولیک مقاوم دارند.






جک پالت مناسب صنایع غذایی:
همه قسمت های آن کاملا از فلز ضد زنگ هستند که شامل پمپ هیدرولیک، چارچوب شاخک و سیستم فرمان و به همین ترتیب است که آن را مناسب و ایده آل برای محیط های مرطوب و سخت می کند مانند کارخانجات فراوری روی گوشت و ماهی، لبنیات، دارویی و شیمیایی است. چرخ های هدایتی آن و رولرهای شاخک نایلونی است و انتخاب استاندارد برای کاربردهای محیط مرطوب و سخت هستند.












جک پالت باسکول دار:
جک پالت هایی هستند که قابلیت وزن کالای قرار گرفته روی جک پالت را دارند. در بعضی از این جک پالت ها علاوه بر  اندازه گیری وزن بار می توان عمل گزارش گیری را با دستگاه پرینتی که مناسب این جک پالت ها است انجام می دهند.





جک پالت برقی:
 جک پالت های برقی علاوه بر اینکه کالا را با نیروی الکتریسیته جابجا می کنند معمولا قابلیت حمل یک نفر به عنوان کاربر را هم دارند تا عمل کنترل وسیله را هم انجام دهند. این جک پالت ها دارای قابلیت شارژ شدن هستند.

تهیه و تنظیم:نیاز کارخانه